تقویت قوای جنسی

تقویت قوای جنسی و سلامت جنسی یکی از فاکتورهای مهم و اساسی است که امروزه به طور جدی به آن اهمیت داده شده در طب اسلامی هم برای درمان کاهش میل جنسی و نیز افزایش قوای جنسی توصیه هایی آورده شده که با هم مرور میکنیم: 

 

عطر(بوی خوش)

پیامبر گرامی اسلام ص  میفرمایند: عطر، کمر را تقویت نموده و عمل همبستر شدن را زیاد میکند.

 

پیاز

امام صادق ع:

پیاز، دهان و بدن را خوشبو نموده، خلط بلغم را برطرف میکند و همبستر شدن را افزایش میدهد. روایت دیگری نیز میفرماید: آب مرد را هم افزایش میدهد.(المحاسن ۲: ۵۲۲ ح ۷۳۹، الکافی ۶: ۳۷۴ ح ۱)

 

 

حلیم

حلیم غذایی است از ترکیب گندم، جو و گوشت پخته شده که پس از پختن این مواد آن را از صافی رد کرده و میکویند. روایت کلینی از امام جعفر صادق ع : یکی از پیغمبران نزد خداوند از کم همبستر شدن و ضعف قوای جنسی خود شکایت نمود، خداوند به او امر کرد که حلیم بخورد. (الکافی ۶: ۳۱۹ ح ۲)

 

خضاب سر

امام کاظم ع : در رنگ کردن با حنا سه خاصیت است: ۱- ترس از آن شخص در جنگ (زیرا فکر میکنند جوان است) ۲- جلب محبت زنها ۳- عمل همبستر شدن را زیاد میکند.(الکافی ۶: ۴۸۱ ح ۶)

 

سویق

امام صادق ع: خوردن سویق و روغن زیتون، گوشت را رویانده، استخوان را تقویت، پوست را نرم و لطیف و عمل همبستر شدن را افزایش میدهد.(المحاسن۲: ۴۸۸ ح ۵۶۰، الکافی ۶: ۳۰۶ ح ۷)

 

داروی مرکب ۴

داروی مرکب۴، داروی عجیبی ست که کلیه ها را گرم میکند و کسی که این دارو را مصرف نماید، عمل همبستر شدنش زیاد میشود.(طب الائمه:۷۷)

 

هویج (زردک قمی)

امام صادق ع: هویج، ایمنی از بواسیر و قولنج است و به عمل همبستر شدن کمک میکند.(الکافی ۶: ۳۷۲ ح ۲)

 

 

سرمه

امام صادق ع : سرمه، عمل همبستر شدن را زیاد میکند.(الکافی ۶: ۴۹۴ ح ۸)

در روایت دیگری بر سرمه اثمد تاکید شده و میفرماید: سرمه اثمد بکشید؛ بینایی را جلا داده، مژگان را میرویاند. دهان و بدن را خوشبو کرده و عمل همبستر شدن را زیاد میکند. (مکارم الأخلاق: ۴۶)

 

انجیر

کعب از پیامبر ص نقل میکند: انجیر بخورید، چه تازه باشد و چه کهنه(خشک) چرا که عمل همبستر شدن را افزایش میدهد، خونریزی بواسیر را قطع میکند و برای نقرس و سردی مفید است.(مکارم أخلاق: ۱۷۳۹)

 

 

سعد

روایتی از امام صادق ع:

در اُشنان خود (یک نوع شوینده که در گذشته دست و صورت را با آن می شستند) سُعد قرار دهید زیرا دهان را خوشبو کرده و عمل همبستر شدن را هم افزایش میدهد.(المحاسن ۲: ۴۲۶ ح ۲۳۲، الکافی ۶: ۳۷۹ ح ۴، الخصال: ۶۳ ح ۹۱)

 

 

خربزه

ده فایده خربزه: پی زمین است، بیماری زا نیست، عمل همبستر شدن را زیاد میکند، مثانه را میشوید و…(الخصال: ۴۴۳ ح ۳۵)

 

 

دعا

امام صادق ع: به سجود روید و در حال سجده بخوانید: اللهم أدم فیهن لذتی، و کثر فیهن رغبتی و قو علیهن ضعفی، جلالاً من عندک یاس یدی. (طب الائمه: ۱۳۰)

 

شانه زدن به موها

روایتی از پیامبر گرامی اسلام ص: شانه زدن سر، وبا را برطرف نموده، روزی را زیاد کرده عمل همبستر شدن را هم زیاد میکند. (ثواب الأعمال: ۲۲، الکافی ۶: ۴۸۹ ح ۶)

 

تخم مرغ و پیاز

روایت امام صادق درمورد افزایش قدرت جنسی:

پیاز سفید را بگیر و آن را ریزکن سپس با روغن زیتون سرخ کن و تعدادی تخم مرغ بگیر و آنها را در ظرفی بشکن. مقداری نمک روی آن بریز سپس آن را روی پیاز و روغن زیتون ریخته، بپز و بخور.

 

شام خوردن

سلیمان جعفری روایت میکند که امام کاظم (ع) شام را رها نمیکردند، حتی یک تکه نان خشک و میفرمودند: این برای بدن مقوی است و برای عمل همبستر شدن هم مفید میباشد.(المحاسن ۲: ۴۲۳ ح ۲۱۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

X