خواص اذخر در ترکیب با سایر مواد

ترکیب اذخر با تباشیر برای درمان کیست رحم

روش مصرف:

یک قوطی داروی اذخر را به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید بعد از آنکه خنک شد، به مقدار بیست گرم تباشیر هندی به آن اضافه کنید و سپس نیم ساعت در آن بنشینید.

 

ترکیب اذخر+عسل برای درمان عفونت زنانه

روش مصرف:

یک قوطی از دارو را ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید بعد از خنک شدن، ۳۰ گرم عسل و نصف لیوان از روغن زیتون به آن اضافه نمایید و سپس نیم ساعت در آن بنشینید.

 

 

 

ترکیب اذخر+عسل+نمک دریا+قسط شیرین برای درمان گوشت های زائد رحم و تخمدان

روش مصرف:

یک قوطی از داروی اذخر و یک لیوان از نمک دریا را به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از خنک شدن، ۳۰ گرم عسل و ۲۰ گرم قسط شیرین آسیاب شده به آن اضافه نمایید و نیم ساعت در آن بنشینید.

 

ترکیب اذخر+نمک دریا برای درمان گوشت های زائد رحم

روش مصرف:

یک قوطی از دارو را با یک لیوان از نمک دریا به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از خنک شدن، نیم ساعت در آن بنشینید.

 

 

 

ترکیب اذخر +عسل+روغن زیتون برای درمان خشکی رحم

روش مصرف:

یک قوطی از دارو را ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید بعد از خنک شدن ۳۰ گرم عسل به آن اضافه نمایید و سپس نیم ساعت در آن بنشینید.

 

ترکیب ترکیب اذخر+ تخم خرفه+عسل برای درمان خارش و سوزش رحم

یک قوطی از داروی اذخر و ۲۰ گرم از تخم خرفه آسیاب شده را به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از سرد شدن ۳۰ گرم عسل به آن اضافه نمایید و نیم ساعت در آن بنشینید.

 

 

ترکیب اذخر+سنا برای خروج جفت یا جنین درون رحم

روش مصرف:

یک قوطی از داروی اذخر و ۵ بسته سنای مکی (۳۰گرم) به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از خنک شدن، نیم ساعت در آن بنشینید.

 

 

 

ترکیب اذخر+سماق رومی برای درمان خونریزی های زنانه

روش مصرف: یک قوطی از داروی اذخر و به همان میزان از سماق رومی را به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از خنک شدن، نیم ساعت در آن بنشینید.

 

ترکیب اذخر+جامع+عسل برای درمان زخم رحم یا دهانه آن

روش مصرف:

یک قوطی از داروی اذخر را به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از خنک شدن، ۳۰ گرم عسل و ۳ دانه داروی جامع با آن اضافه نمایید سپس نیم ساعت در آن بنشینید.

 

ترکیب اذخر+ابهل برای درمان خارج کردن جفت یا جنین باقی مانده در رحم

روش مصرف:

یک قوطی از داروی اذخر و یک قوطی داروی ابهل را به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از خنک شدن، نیم ساعت در آن بنشینید.

 

ترکیب اذخر+ تخم خرفه+عسل+تباشیر برای درمان سوزش، خارش، عفونت و کیست رحم

روش مصرف:

یک قوطی از داروی اذخر و ۲۰ گرم تخم خرفه آسیاب شده را به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از خنک شدن، ۳۰ گرم عسل و ۲۰ گرم تباشیر آسیاب شده به ان اضافه نمایید سپس نیم ساعت در آن بنشینید.

 

ترکیب اذخر+حنا به منظور ضخیم کننده دیواره رحم

روش مصرف: 

یک قوطی از داروی اذخر را به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از خنک شدن، ۱۰۰ گرم حنا به ان اضافه نمایید و مخلوط کنید سپس نیم ساعت در آن بنشینید.( داروهای عمومی و تخصصی،علی زاده و ایه اللهی)

 

 

ترکیب اذخر+جمع کننده به منظور کوچک کننده رحم

روش مصرف:

یک قوطی از داروی اذخر و یک قوطی هم از داروی خولنجان به مدت ۲۰ دقیقه در آب فراوان بجوشانید و بعد از خنک شدن، نیم ساعت در آن بنشینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

X